fredag den 20. november 2009

Så kom mine vandrendepinde....










Jeg har jo været så heldig at jeg måtte inddrage mit arbejde i dette. De kunne rigtig godt tænke sig at være med i mit lille projekt :) Så deres hjem er på mit arbejde som ligger 5 min på cykel fra hvor jeg bor. De vil sammen med mig passe dem og se deres udvikling af dyrene....




Det var super skønt og se hvor spændende de synes det var med dem da de kom og de ville gerne hjælpe med at lave buret klar osv.








Her er så et par billeder




































Her var så lidt ffra i dag men følg med :) der kommer mere...

2 kommentarer:

  1. Hej Annemmette
    tillykke med dem. kan godt se at de er noget mindre end mine,derfor ville jeg skynde mig at få noget net klistret over tremmerne på siden af buret så de ikke pludselig skifter opholdssted.. det er slet ikke magen til det af mit, lidt skørt at de ikke sendte dig sådan et.
    Jeg tror det vil være godt om de næste grene i lægger derned er med blade på, så holder bladene længere end hvis de bare ligger afplukket. jeg har ikke skiftet grene endnu siden mandag.Jeg troede ellers den størst af mine var død, den hang mærkelig ned fra en gren kun i 1 ben.. men da jeg tog kassen op og drejede den lidt, dinglede den og greb fat i grenen igen..Læste så på nettet at de kan hænge sådan for ikke at blive ædt, da de så bare ligner en pind ;-D

    SvarSlet
  2. Hej Annemette

    Alletiders du er kommet i gang med dit dyrehold. Er børnene involverede i pasningen?
    Du må også meget gerne lægge flere billeder fra biotopen og stoftryk + 3D projekterne på din blog.

    Vh Ida

    SvarSlet