lørdag den 16. januar 2010

Stoftryk og 3D figure













Her er lid billeder fra mit pjojekt stoftryks historie og 3D figure.
Det var rigtig spændende at lave og lære af, som vi snakkede om da vi så det færdige produkt på seminaret, ja så kunne jeg godt havde prøvet noget mere af men mit stoftryk eller lavet noget helt andet som tryk, MEN jeg ville rigtig gerne have min fortæller t-shirt, med min historie på, jeg skulle havde lavet nogle flere prøver med forskellige ting på, en god ting ville helt klart havde været hvis jeg havde fundet et græsstrå og malet tryk af det eller måske en gren eller blad, det kunne havde givet historien lidt mere liv og lidt mere spænding, men det må jeg arbejde videre med, men det var en lærerig proces med at finde på en historie og få den formet.
Også med min 3D figure synes de skulle være så livagtige som overhovedet muligt, så derfor blev det med ståltråd.
Kom til at tænke på da vi på seminar indkald den 15/1-10 havde friluftliv og vi lavede noget med saltdej at det kunne man måske også havde brugt til at forme en figur?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar