lørdag den 16. januar 2010

opdatering på biotopen













her er lidt vinterbilleder fra biotopen. Det eneste liv jeg kan se der er, er fugle som hopper i sneen eller en hun dog kat der har været forbi, dog har de ikke efterladt noget.

Har stadig ikke fundet noget disideret dyreliv på stedet men kan også være det først kommer, når sneen forsvinder lige så stille og der kommer noget mere liv ang blade og blomter og tror faktisk også der er en smule bær på om sommeren måske sen forår.
Jeg tænker på om jeg måske ikke valgte rigtig da jeg valgte biotop for synes ikke rigtig der er så meget at holde øje med, men måske kigger jeg bare ikke godt nok, har tænkt mig at når der ikke er så meget sne at jeg vil prøve at lave en lille fælde med el glas i jorden og som om ikke der skulle falde lidt i den, måske en lille bille eller et andet insekt, og på den måde kan jeg måske også finde ud af om de spiser noget på biotopen??
Men det er lidt det jeg vil igang med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar